Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over een product?

Wij leveren de beste producten van hoogwaardige kwaliteit. (Al onze producten zijn authentiek) Ondanks onze uiterste zorg en permanente controle kan het voorkomen dat je een product ontvangt wat op korte termijn gebreken vertoond. In dit geval raden wij je aan om een e-mail te versturen naar info@pimsneakers.nl . Belangrijk hierbij is dat je in de bijlage enkele foto’s toegevoegd van de gebreken van het artikel. In de mail kun je verdere productinformatie vermelden zodat je verzoek nog sneller verholpen kan worden.

Mankement bij ontvangst
Het kan soms voorkomen dat je een product ontvangt wat niet in de juiste staat verkeerd. In dit geval verzoeken wij je om binnen 24 uur contact op te nemen met de klantenservice. Na het verstrijken van de 24 uur zijn wij niet meer verantwoordelijk voor eventuele mankementen en/of beschadigingen.
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.